Spring til indhold
Søg
Close this search box.

De Samvirkende Købmænd skifter ham

Tiderne skifter, derfor er det også tid til en modernisering og fornyelse af DSK’s visuelle identitet.

De Samvirkende Købmænd har så at sige skiftet ham og iført sig en ny visuel identitet. Det betyder i praksis, at brancheforeningen har fået nyt logo, ny hjemmeside, ny mailsignatur og en lang række af nye templates og dokumenter, der fremadrettet skal være med til at præsentere DSK. 

”Det er altid en svær opgave at forny elementer, der er så indarbejdet som DSK’s eksisterende materiale. Men vi har kigget på det, vi havde, og vi var enige om, at det var tid til en modernisering”, siger Jannick Nytoft, der er adm. direktør hos De Samvirkende Købmænd. 

“Målet har været at forny De Samvirkende Købmænds visuelle udtryk herunder at skabe et mere moderne udtryk. Men det skulle også være et udtryk, der adskiller sig fra de øvrige organisationer -og ikke konflikter med medlemmernes farver og logoer.

”Det har været vigtigt for os, at vores nye materialer signalerer dialog, involvering, engagement og indflydelse og samtidig samler branchen i et fælles netværk og en kommunikerende organisation”, siger Jannick Nytoft.

Den nye hjemmeside er allerede gået i luften og i løbet af de kommende dage vil de nye elementer – herunder logo – slå igennem alle de steder DSK optræder. 

Del:

RELATEREDE NYHEDER

Billedet viser en mindre købmandsbutik i en mindre by i landdistrikterne
Debatindlæg

Landsbyers livsnerver er truede

En del af vores landdistrikter står over for store udfordringer som butiksdød og fraflytning, men også med unikke muligheder for udvikling og vækst.

Nyhedsbrevet for selvstændige købmænd: